Sunday, March 6, 2011

Wish Me Luck



Salam Ahad yang terang..
Setelah lama tidak ke library Terengganu, saya pergi semula ke sana. Terpaksa buat kad ahli perpustakaan. Sebenarnya dah pernah daftar tapi kadnya dah expired dan hilang, maka kenalah bayar RM3. Kenapalah saya ke sana? Saya nak cerita sikit dengan penuh debaran..hehe..takut..tidur pon tak leh nak lena sangat (yeke?). Semalam saya dapat surat dari SPA panggilan ke PAC di Akmal Kelantan. Setelah sekian lama saya tidak melibatkan diri dengan semua ini, dan pada 20-21 Mac ni saya berada di sana. Mood nak tempek gambar makanan pon dah tak ada buat masa sekarang,tapi blogwalking sempat juga..hihi. Banyak benda yang saya kena gali dan ingat. Kena buat persiapan serba sedikit. Macam tak percaya pon ada, di kala usia tak berapa nak muda remaja lagi ni dipanggil untuk satu kursus penilaian macam tu..pasti ramai calon2 lain yang masih muda remaja..hihi..Macam2 yang saya fikirkan termasuklah apakah aktiviti2 yang bakal saya jalani kat sana nanti dan juga macam mana lah agaknya anak kecil saya (dah 2 tahun lebih sebenarnya) tidur malam tanpa saya??huhu.. Moga adik tabah (adik ke umminyer?).. Saya kena gunakan sepenuhnya masa yang ada sebelum ke Kelantan tu betul2...at least saya sudah berusaha kan kalau tak dapat pon.. Saya sangat nervous!! Doakan saya yerr....

2 comments:

Nor said...

As-salam nurul, wah kursus apa tu ye? mudah2an selamat la ibu berkursus dan anak yg ditinggalkan.

~Norul Mas Hana ~ said...

wkmslm umi,
kursus penilaian..hehe..
mudah2an semuanya selamat..Amin..thanks