Thursday, April 28, 2011

Award dari Fie dan segmen jom berkenalan

Wahh..dah lama simpan,  baru sekarang dapat gantung kat sini.. Award ni dari Fie untuk semua follower nya. Terima kasih Fie...Salam Ukhwah juga.. =)


Yang ni pulak segmen jom berkenalan...
Sementara saya ada masa sikit ni, bolehlah menjawab tag dari Fie ni..dah lama nak buat tak berkesempatan. Terima kasih Fie sebab nak kenalan ngan saya..ahakss..meh saya nak jawab soalan pulak...

Apakah status anda?
Seorang isteri, ibu kepada sepasang cahaya mata, anak kepada abah saya yang jauh nun di Pahang, (mak dah meninggal 7tahun lepas..Al-Fatihah).

Ceritakan tentang diri anda.
Saya seorang yang biasa2...just a plain Jane.. tak ada yang istimewa pon..hihi..dan sedang memperbaiki diri lagi dari segala aspek.

Cerita tentang blog anda.
Sebenarnya saya dah berblogging dari tahun 2006 lagi selepas kawin. Tapi terlampau carca marba. Awal tahun ni baru saya terfikir nak buat blog yang lebih banyak pasal makanan dan resepi disamping cerita2 sampingan la. Besides, saya suka juga nak berkenalan dengan blogger2 lain..Seronok berkawan2 di sini.

Apa pandangan anda terhadap dunia blog?
Pendapat saya, dunia blog ni bagus sebenarnya. Depend pada intention masing2 la kan. Saya suka sebab boleh belajar dan mencuba resepi2 baru, bertukar2 pandangan dan dapat kawan2 baru. Selagi niat kita ikhlas, Insyaallah ianya akan memberikan kita kebaikan. 

Nasihat anda pada rakan-rakan yang baru nak buat blog..
Tak pandai nak bagi nasihat, tapi sesiapa kawan2 yang baru nak buat blog tu, go on.. and enjoy it.. =)

Nyatakan keunikkan yang ada pada blog anda.
Tak ada apa yang unik pon..biasa je.. hihi

Sampai bila hendak menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
Insyaallah selagi ada mood untuk berblog dan ada capaian internet. Impian, moga dapat terus berblog sampai bila2.

Tag rakan2 anda yang anda nak kenal sangat.
Ramai sangat yang saya nak kenal. Oklah, kepada sesiapa yang membaca entry ni, sila lah kalau sudi dan berkesempatan nak jawab tag, silakan yer. Jangan memalu.. =)

2 comments:

Adiweyah said...

Salam ziarah, hari ni rasa free byk boleh la jln blog kawan2..thanks ya Norul sudi joint segmen ni..semoga persahabatan ini akan berkekalan selamanya...

Wraps Recipes said...

Lovely blog thanks for taking the time to share this