Saturday, December 22, 2012

Red Velvet Cupcakes

Salam petang yg dingin....
Hujan tak berhenti di Kuala tganu ni....dah sampai musim la tu..nak mandi pon macam malu2 jer..haha..
Lama betul saya tak mencoret kat sini...sawang tu kalau ada mesti dah penuh rumah..huhu..Rindu juga nak berblog macam dulu..tapi banyak kekangannya...Insyaallah satu hari nanti dapat aktif balik macam dulu.. =)
Red Velvet Cupcakes...

4 comments:

Sheila Shafeareen said...

Assalamualaikum moga sihat selalu..di Kl pun setiap ptg hujan ..kekadang sampai ke mlm sejuk...salah satu Kek fv akk n..ingat minggu dpn nak buat lg...

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

http://wisataoutboundmalang.com/

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/