Thursday, November 24, 2011

kek Karamel Strawbery and Mocha



Kek Karamel lagi...huhu...Kali ni letak perisa strawberry and Mocha....bestt!!

10 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam nurul..nampak sedap,mai sepotong :D

umi said...

wahh nampak sungguh ayu kek tu..menggiurkan! biasa umi buat plain je, nak try letak perisa mocha & strawberry jugak lah. mesti wangi je kek ni ye?

Anna Qawina said...

aslmkm..sedapnya..mggu lps kita buat boh stoberi paste..Ya Allah..masa bakar tu semerbak baunya..masamakan rasa macam gigit eskrim..hehe

ady said...

as-salam
sedapnye kek karamel!!!

dZana said...

cantik warna-warni.. akk yg baru buat pun cam trasa nk mkn lagi.. huuu.. apa kbr norul?

~Norul Mas Hana ~ said...

kak atie,
sedap kak...nak sepotong je ke?hihi

umi,
itulah..sblom ni buat yg plain je jgk..saje nak try letak perisa..mmg wangi dan sedap..puas ati...

Anna,
wkmslm..mmg btul..masa membakar tu baunya buat tak sabar nak makan...hihi

ady,
wkmslm...mmg sedap kek karamel... =)

Kak dZana,
itula kak..kek ni mmg x puas makan..rasa nak lagi dan lagi.. Alhamdulillah saya sihat2 je.. =)

Nieza said...

assalam norul, lama tak singgah sini.kek karamel ni memang sedap dan disukai ramai...terasa mcm nk buat lagi jer..hehe

~Norul Mas Hana ~ said...

wkmslm kak nieza,
itu la..mmg sedap..rasa nak buat lagi dan lagi... =)

anymz said...

kek ni mmg tak pernah jemu nak membuatnya..akak suka betul dgn teksture kek ni..mmg sentiasa ada dlm simpanan esbok akak tu..senang bila tetamu2 dtg bertandang.kan?

~Norul Mas Hana ~ said...

kak anim,
wahh best ni..rasa tringin nak makan tp malas nak buat leh gi umah kak anim je.. hihi =)