Saturday, April 2, 2011

Nasi Minyak


Salam sejahtera semua. Kali ni saya nak tempek nasi minyak yang buat baru2 ni..Resepinya sama macam yang saya selalu buat, boleh tengok kat SINI. Tapi kali ni lauknya saya buat Ayam Masak Ros. Tak boleh taip panjang, ada kerja sikit...daaa

6 comments:

Anna Qawina said...

tumpang mkn tengahari....:)

Princess Nur said...

sedapnya nasik minyak..nak sikit..huhu

CT Delima said...

Assalamulaikum Norul :)

makan nasi minyak ni kalau sekali2 layan sedap ni. tp kalau dpt merasa nasi minyak Norul lg sedap...hihihi. rajin nya.

~Norul Mas Hana ~ said...

wkmslm..

Anna,
sila2...hehe

Princess Nur,
boleh2...2 pinggan saya bagi =)

Kak Ct Delima,
aiseh..nak nasi minyak saya datanglah terengganu..hihi... =)

Yatie said...

Assalam Norul,
Sesekali wat nasi minyak sendiri mmng sedapkan..anak2 dan suami pasti suka...taklah jemu asyik mkn nasi putih je kan....

~Norul Mas Hana ~ said...

Wkmslm kak yatie,
betul tu kak..
saya ni cepat jemu mkn nasi putih je..
mmg kena buat nasi mcm2 jenis..hehe